Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Αγαπητά μου αδέλφια....

Θα σας φανεί παράξενη η δημιουργία τούτου εδώ του νέου βλογ. Όμως υπάρχει κάποια εξήγηση.

Εχθές το βράδυ περίπου στις 4 τα ξημερώματα όδευα εις το αφοδευτήριον δια ούρησην. Ξάφνου διαπίστωσα πως το κατούρημα μου φωσφόριζε εις το μισοσκόταδο. Δεν πίστευα στα μάτια μου εις αυτό το ανεξήγητον φαινόμενο.

Όταν ταράσομαι συνήθως πεινάω, και έτσι πριν καλά καλά συνέλθω απο το πρώτο σοκ όδευσα εις το ψυγείον και άνοιξα μιαν κατσαρόλα και τι είδα αδέλφια μου; Μακαρόνια και δυο κεφτέδες! "Θαύμα" φώναξα! Εβγήκα εις το μπαλκόνι και άρχισα να διαλαλώ: Το ιπτάμενο μακαρονοτέρας υπάρχει! Το ιπτάμενο μακαρονοτέρας έδωσε ένα ισχυρό σημάδι! Οι γείτονες βγήκαν έντρομοι εις τα μπαλκόνια για να δουν τι έγινε. Και εγώ φώναζα ποιο δυνατά! "Το ιπτάμενο μακαρονοτέρας υπάρχει!". Αποθεώθηκα από τους γείτονες! Ένιωσα πως το ιπτάμενο μακαρονοτέρας ήταν μέσα μου και ήθελε να με θέσει ως εκπρόσωπο του.


Και αυτό ήταν αδέλφια μου! Έπεσα να κοιμηθώ γεμάτος αγαλλίαση. Μετά απο 20 λεπτά περίπου άκουσα ένα περίεργο θόρυβο! Ήταν το ιπτάμενο μακαρονοτέρας που με επισκέφτηκε!


"Δόξα σοι!" είπα αυθόρμητα.
"Γεια σου GiaNt μου είπε, τι χαμπάρια;" μου απαντά.
"Αν εξαιρέσεις ότι πεινάω καθότι απο σεβασμό δεν έφαγα τους κιοφτέδες και τα μακαρόνια καλά", του απάντησα.
Ξάφνου απέκτησε μια χαρούμενη έκφραση!
"Απο σήμερα σε ανακυρήσω Άγιο! Δημιούργησε ένα βλογ και διέδωσε την θρησκεία! Όνειρα γλυκά Άγιε Τζαϊάντιε" μου είπε και εξαφανίστηκε με μιας!

ΔΟΞΑ ΤΟ ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΜΑΚΑΡΟΝΟΤΕΡΑΣ!

6 σχόλια:

Αυτόχθονας είπε...

Aυτα ειναι!Δοξα στο γιγαντιο μακαρονοτερας!

Ανώνυμος είπε...

μαλακα το χεις καψει η μου φαινεται;

GiaNt είπε...

Το ιπτάμενο μακαρονοτέρας θα σε τιμωρήσει γι αυτή σου τη βλασφημία.

Ανώνυμος είπε...

ΦΣΣΣΣ....ΣΕ ΕΙΔΑ!!...(νόμιζες θα μου ξεφύγεις)

Έρχομαι άθλιε νεοέλληνα ψευδο-προφήτη, τώρα είμαι στη γερμανιά, φτάνω όπου να' ναι ΦΣΣΣΣΣΣΣΣΣ....................... (http://www.youtube.com/watch?v=vL7FcvEydqg)
Θα σε ρίξω στο πυρ της κολάσεως, γιατί βλασφήμισες, παράλαξες και λοιδώρισες το ιερό όνομά Μου (άκους εκεί γιγάντιο...ιπτάμενο είπαμε), αλλά τώρα που το σκεφτομαι, είσαι μία από τις πιο γελοίες απομιμίσεις (καλό είναι αυτό, το χειρότερο είναι να είσαι σοβαρή απομίμηση) στη γελοία απομίμηση-χώρα σου και επειδή είμαι και μεγαλόψυχος, θα σε αφήσω να μεγαλουργήσεις στο όνομά Μου!! ΧΑ..ΧΑ..ΧΑ.....!! Βρομερό και τρισάθλιο σκουλίκι....

http://www.venganza.org/

Ανώνυμος είπε...

Χμμ... τώρα που βλέπω καλύτερα (είχα ένα μακαρόνι μπροστά στο μάτι μου) δεν με είπες γιγάντιο, ΕΣΥ είσαι ο γιγάντιος.. (νομίζω δηλαδή)βέβαια με είπε ο Ινδιάνος απάτσι και γι αυτό θα τιμωρηθεί. Για το λάθος μου αυτό λοιπόν...θα σε συγχωρέσω! Πάνω απ´όλα είμαι δίκαιος και αλάνθαστος. Και σοβαρός. Τώρα φέυγω για πάντα...ΦΣΣΣΣΣΣΣ

ΆγιοςΜόγλης είπε...

Δεν εισαι παρα ενας υποκριτής που θέλει να παραπλανήσει τους ανθρώπους από το δρόμο του πραγματικού Θεού